مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 13:402022-01-04سياسي

اجمالی|تاسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی مورد توجه باشد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تاسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی و راه اندازی شعبه های آن در سراسر دنیا برای ترویج مکتب و سیره شهید سلیمانی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار کرد: شهید سلیمانی سردار اخلاق، ولایتمداری، تواضع، فروتنی، مردمداری و معنویت بود و امروز مکتب شهید سلیمانی سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی برای پیشرفت و طی کردن قله های بلند است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

وی افزود: شهید سلیمانی مرد روزهای سخت بود که با پای کار آوردن غیرت دینی، شرف ملی و عزم همه جانبه هم خود و هم ولایت را شناخت و هم به ظرفیت ها و توانمندی های مردم رسید و با پای کارآوردن ظرفیت های مردمی دین خود به اسلام را ادا کرد و نقش آفرینی شهید سلیمانی دنیا را به حیرت انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شهید سلیمانی با خداوند معامله کرد و بزرگترین پاداش را با شهادت دریافت کرد و او برای خدا یک عمر مجاهدت کرد و تمام حیات شهید سلیمانی برای خدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|تاسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی مورد توجه باشد

اجمالی|تاسیس بنیاد بین المللی شهید سلیمانی مورد توجه باشد